Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Baca title saja mesti dalam otak terpikir, bagaimana omega minyak ikan tue dapat bantu badan yang sebesar 110kg untuk kurus ke 95kg dan dari seluar jeans saiz L bertukar kepada saiz S. Haaa..boleh weii..aku tak tipu korang. U all cuma perlu tahu macam mana Omega nie berfungsi sahaja.

…Baca samapi habis yer. Baru u all tahu tips and trick Omega nie.

  1. Hormon Leptin mengawal rasa Lapar dan Kenyang

Hormon ini terletak dalam sel-sel lemak dalam badan kita. Bila sel lemak kita banyak, maka lagi tinggi hormon Leptin ini. Hormon ini yang mengawal samada kita Lapar atau kita rasa kenyang. So, cuba cek, badan kita banyak lemak tak?

Hormon Leptin ini kalau tinggi, ianya buatkan kita rasa Kenyang dan jika Hormon Leptin ini kurang, maka kita akan sentiasa rasa Lapar. So orang yang gemuk punyai lemak yang banyak tapi masih rasa lapar. Ini terjadi kerana beberapa faktor yang menganggu hormon Leptin untuk berfungsi dengan betul

  1. Masalah yang menganggu Hormon Leptin

Terdapat beberapa faktor yang menganggu orang gemuk yang punyai lemak banyak untuk rasa kenyang dan menganggu untuk kurus.

a. Gula berlebihan

b. Badan dan Minda terlalu stress

c. Insulin terlalu tinggi di dalam badan

d. Makan secara berlebihan

Faktor paling famous ialah GULA BERLEBIHAN. Jom KURANGKAN GULA untuk KURUS.

  1. Makan OMEGA untuk KURUS

Omega ini hanya minyak ikan yang mengandungi DHA, EPA dan sebagainya. Tapi OMEGA ini berkesan untuk menurunkan paras TRIGLYCERIDES. Dalam bahasa paling simple ialah menurukan lemak dalam darah. Dalam darah kita pun ada lemak tau. Bukan sahaja kulit.

So, bila paras lemak menurun dari dalam darah, maka faktor yang menganggu Hormon Leptin dapat dipulihkan dan dibaiki.  Bila hormon leptin dah stabil, makan senang lah badan kita nak mengurus.

  1. Testimoni Kurus dengan Omega

Nie testimoni abang Sado nie turun berat badab dari 110 kg sehingga 95kg. Amazing sungguh..

testimoni kurus dengan omega

Sesiapa yang terasa nak kurus macam ABANG SADO nie, sila lah watsapp “Kurus dengan Omega’ ke talian 012-4318211

Harga special diberikan kepada 50 pembeli pertama.

Hubungi Aju yer. Jangan Lupa.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge